بررسی رابطه بین تجربه برند، بازخوانی برند و وفاداری برند در بازاریابی تجربی (مورد مطالعه: مارال چرم)

مهدی اجلی؛ محمدمهدی مظفری؛ سحر جوهری

دوره 4، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 369-386

چکیده
  هدف: در دهه‌های اخیر، تحقیق در خصوص برند مشتری، جایگاه ویژه‌ای را در حوزه‌های مختلف اعم از دانشگاهی و بازار کسب‌وکار به خود اختصاص داده است. بسیاری از محققین و مدیران شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از دلایل اهمیت مفهوم ارزش ویژه برند، نام و نشان تجاری مشتری است که موجب ایجاد ارزش برای مشتریان و هم برای شرکت می‌نماید و درنتیجه ...  بیشتر